Thursday, October 11, 2012

Toamna la birou

Dupa ce initial voiam sa pun o postare cu biroul de la Bucuresti, mi-am dat seama ca am reusit sa ratacesc (spre ca temporar) pozele pe care le-am facut acum 3 luni.

Astfel incat postarea va fi dedicata celor cateva poze pe care le-am facut azi la munca, dupa ce m-am mobilizat pana la urma sa iau si aparatul la mine. Teoretic e recomandat ca din cand in cand sa te uiti in departare, iar in fostul birou cand stateai mai mult timp cu ochii in monitor simteam ca dureaza ceva pana cand ochii reuseau sa focalizeze pe un punct in departare, mai ales ca lumina naturala era aproape inexistenta. Aici din fericire am pe unde sa-mi plimb ochii, ferestrele fiind orientate undeva spre nord-est astfel incat in fiecare dupa-masa am parte o lumina extrem de blanda, alternata din cand in cand cu nori inrositi la apus sau cu cate un curcubeu.

Prima data cand am ajuns in Berlin, prima chestie care mi s-a parut mult diferita fata de Romania a fost lumina. Cel putin dupamasa e mult mai blanda si mai curata, in timp ce la noi are de foarte multe ori tente spalacite. Are legatura cu faptul ca e si atmosfera ceva mai curata, din cauza ploilor, dar si din cauza faptului ca e ceva mai la nord. Tot apropo de faptul ca e mai la nord, in schimb din pacate in curand cred ca o sa ajung sa ma duc la munca pe intuneric si sa ma intorc de la munca pe intuneric...

Pana atunci, cateva poze:






No comments: