Wednesday, March 7, 2012

Opeth

Saptamana trecuta am fost pentru prima data la un concert Opeth. Mi-au placut de cand luasem de la un prieten din facultate un CD cu Lamentations Live, iar in momentul respectiv mi se parea incredibil ca o formatie poate sa sune asa live. Ca si cu alte formatii i-am ascultat intr-o perioada obsesiv, si inca ii mai ascult din cand in cand, dar parca in ultima vreme proportia de metal din colectia mea de muzica a scazut.

Despre concert nu ar fi foarte multe de zis, in afara de faptul ca a fost intarziat cu 2-3 ore, si ca ar fi putut sa auda parca putin mai bine. In rest mi-a placut, mai ales partea a doua in care au cand chestii putin mai heavy. Mi-ar fi placut sa cante si closure, dar n-a fost in setlist de data aceasta.

Din categoria, chelios printre pletosi, si cu reflectorul pe mine.

Si mai jos o melodia care mi-ar fi placut sa fie cantata:

No comments: