Tuesday, March 13, 2012

Doneaza sange!

De ce?

Pentru ca sigur ajuti pe cineva.
Pentru ca dai un lucru de care chiar este nevoie.
Pentru ca nu e chiar chiar atat de greu sa te trezesti intr-o dimineata si sa petreci cateva ore la institutul de hematologie.



Am fost astazi din nou dupa aproape un an si jumatate la institut si am vazut ca oamenii au inceput sa se modernizeze un pic, si din cate am inteles in curand vor trece la fise in format digital. Din pacate dintre toti oamenii pe care am incercat sa-i conving nu am reusit sa conving pe nimeni, asta e, poate data urmatoare.

Pentru ca am fost singur am ales sa donez trombocite, celule care sunt folosite pentru bolnavii de leucemie, transplate de maduva si alte operatii.  Avantajul e ca stai mai putin la coada, dar stai mai mult acolo cu acul in vena (cam 40 de minute, timp in care se repeta de 3-4 ori procesul de luat 300ml de sange, centrifugat trombocitele, pompat restul la loc). Singura conditie fata de donarea de sange e ca venele sa fie mai vizibile/dezvoltate.

No comments: